רשת גלילה נגד יתושים לבית

רשתות גלילה לחלונות הן אמצעי מצוין להגן על פנים הבית מפני חרקים שמגיעים מבחוץ, וגם כאמצעי בטיחות כאשר החלון פתוח, במיוחד אם ישנם ילדים קטנים שמתרוצצים ברחבי הבית. באופן כללי, רשת גלילה היא רשת שעשויה מסיבי פיברגלס, שהוא חומר חזק ועמיד מאוד. לכל רשת שקונים בחנות המקוונת של פלמט יש גם מסגרת אלומיניום, שמגיעה במגוון רחב של צבעים לבחירה.

רשת הגלילה מפיברגלס היא חזקה מאוד, ויכולה להחזיק מעמד לאורך שנים רבות. רשת הגלילה שנמכרת בחנות פלמט מיועדת להרכבה עצמית, וניתן להדביק אותה בקלות ובפשטות באמצעות סיליקון. במידה ורוצים לקבע את הרשת בצורה חזקה עוד יותר, ניתן להשתמש בהברגה, ולהבריג את הרשת למסגרת החלון.

רשת גלילה נגד יתושים לבית

קרדיט: palmatmotors.co.il

את רשתות הגלילה העמידות ניתן להזמין בכל מידה, בהתאם לצורך ולגודל החלון. אם יש לכם חלון ממ"ד בגודל תקני, למשל, ניתן להזמין רשת גלילה שתהיה תואמת לגודל הזה בדיוק.  

אחד מהתפקידים המרכזיים של רשתות הגלילה לחלונות היא מניעת כניסה של חרקים לבית, ויתושים בפרט. בקיץ הישראלי, היתושים מהווים מטרד לא קטן, ואם רוצים שהחלונות יישארו פתוחים במהלך היום, הדרך היחידה למנוע כניסה של יתושים פנימה היא על ידי התקנת רשת גלילה.

הרשת יעילה מאוד בחסימה של יתושים וחרקים מעופפים אחרים, מכיוון שהסיבים שלה צפופים, באופן כזה שאינו מאפשר מעבר, גם לחרקים קטנים מאוד. כך, בכל שעות היממה ניתן ליהנות ממשב אוויר מרענן שנכנס הביתה, מבלי שיש צורך לסבול מאותם יתושים טורדניים.

קניית רשת גלילה בחנות של פלמט

החנות המקוונת של פלמט מציעה קטלוג עשיר במוצרים לבית. בין המוצרים שניתן למצוא בחנות יש מנעולים וידיות, מנועים לתריסים חשמליים, מוצרים לבתים חכמים, מחזירי דלת ועוד. כל המוצרים שנמכרים בחנות הם ברמת האיכות הגבוהה ביותר, ומיוצרים על ידי חברות מובילות מכל העולם, וגם על ידי חברת פלמט עצמה.

רשתות הגלילה שנמכרות על ידי פלמט הן מוצר מצוין ועמיד, שניתן להזמין עבור כל גודל של חלון. צוות החנות ישמח לעמוד לשירותכם ולסייע לכם בבחירה של מוצרים טכניים מתקדמים לבית, על מנת לשדרג את איכות החיים בו וגם ליהנות מבית מוגן מיתושים, על ידי התקנת רשת גלילה.

הוספת מאמר לאתר?

    חברה לבניית אתרים חברה לבניית אתרים
    דילוג לתוכן