עורך דין לענייני קרקעות

מקרים שונים של בנייה ואפילו שיפוץ הבית שלנו, עלולים להוביל אותנו לכדי עבירה על החוק אשר תענה על ידי הרשויות במגוון שונים של סנקציות, בין אם בהריסת המבנה על חשבננו ועד אל בקשה של מאסר בפועל. על כן היכולת להתמודד לבד אל מול הרשויות, עלולה לגרור לכדי עונשים הכי מחמירים גם בשל אי הידיעה שלנו בחוקים עצמם וגם ביכולת הייצוג שעלולה לא להיות מספקת. לכן שימוש בשירותיו של עורך דין לענייני קרקעות תהיה התשובה המצוינת למקרים סבוכים שכאלו, כך ניתן יהיה לגשר בין דרישות הרשות או בקבלת ההיתרים הדרושים. ואחת ההמלצות במקרים שכאלו, יהיה לא אחר מאשר משרד עורכי דין CBS-Law המתמחה בדיני מקרקעין וייצג בהצלחה עשרות מקרים.

עורך דין לענייני קרקעות-תפקידים והגדרות

עורך דין לענייני קרקעות מסייע במספר פרמטרים ובמספר מצבי בנייה שונים, בין אם נבקש לרכוש דירה חדשה ובין אם נבקש לשנות את הגדרה לשימוש הקרקע. פעולות אלו ידרוש לא פעם ריכוז גדול של מסמכים, התערבות של אנשי מקצוע נוספים כמו אדריכל וכמובן ייצוג אל מול הוועדות השונות במידת הצורך. לכן גם אם אנו מבקשים לרכוש את הדירה שלנו, עורך דין לענייני מקרקעין יוכל לפתור את סוגיות המס השונות. הוא לערוך עבורנו חוזה שיגן עלינו ועל הזכויות שלנו בצורה מיטבית, ועד ליכולת לעזור לנו בשינוי הגדרת הקרקע והפיכתה מקרקע בשימוש חקלאי לשימוש תעשייתי.

תפקידים נוספים

השימוש בשירותיו של עורך דין לענייני קרקעות, יאפשר לרובנו להתנהל בצורה חכמה יותר גם אל מול הבנקים במקרה של לקיחת משכנתא או הלוואה גדולה וגם אל מול הרשויות המקומיות. התנהלות שכזו תאפשר לנו לא רק לחשב בצורה יעילה את תשלומי המס, אלא גם להתמקח על הזכויות המגיעות לנו בחוק וגם אל מול תנאי הבנק השונים. כך או כך שירותים אלו יעזרו לנו לבצע עסקאות נדל"ן מיטביות בין אם אנו יזמי נדל"ן ובין אם משפחה צעירה. לכן מומלץ במקרים שכאלו לפנות אל משרד עורכי דין CBS-Law המתמחה בדיני מקרקעין ובעל ניסיון רב בתחום.

הוספת מאמר לאתר?

    חברה לבניית אתרים חברה לבניית אתרים
    דילוג לתוכן