סמים קלים הם מסוכנים? אל תחשבו לרגע שלא

הקונספציה הכי שגויה שקיימת כיום בקרב צעירים וצעירות מכל רחבי הארץ, נוגעת לשימוש בסמים קלים. למרות הסטיגמה שמדברת על סמים קלים בתוך חומרים בריאים, בסיטואציות מסוימות הם יכולים להיות מאוד מסוכנים ואפילו לגרום למצב של התמכרות קשה במיוחד. את העדויות לכך, אנשי הצוות של מרכז גמילה ויקטוריה רנסנס רואים מידי יום ביומו, אצל המטופלים שמגיעים לקבל עזרה.

סמים קלים הם מסוכנים? אל תחשבו לרגע שלא

קרדיט: Pixabay

השפעה על הגוף – גם עם בצורה שונה

למרות מה שכולם אומרים, קל מאוד להגיע למצב שבו שימוש יומיומי בסמים קלים, גורם לכם לשינוי התנהגותי ומשפיע על אורח החיים הכללי והמצב הבריאותי שלכם. במהירות יחסית, אנשים רבים מוצאים את עצמם בשעריו של מכון גמילה רק בגלל שהם זלזלו בהשפעה של סמים קלים על הגוף. כמובן שמדובר על השפעה קצת שונה, מאשר השפעה של סמים קשים, אבל היא עדיין יכולה להיות הרסנית ומסוכנת.

אפשר לטפל בהתמכרות לסמים קלים

במידה ואתם מוצאים את עצמכם מתמודדים עם שגרת היומיום רק בזכות השימוש בסמים קלים, יכול מאוד להיות צריך להרים דגל אדום ולעצור בהקדם האפשרי. סיטואציה כזאת דורשת מכם תגובה מהירה וחריפה, שכוללת פנייה לעזרת מכון גמילה מהתמכרויות, בו תקבלו את הטיפול ההולם ביותר למצב הרפואי והפסיכולוגי שלכם, כמו גם את הכלים להתמודד עם הייתה התמכרות לאחר היציאה ממרכז הגמילה. מה שיהפוך את החזרה לשגרת חיים, להרבה יותר יציבה ויעילה.

בחירה מושכלת של צעירים רבים

החלק הארי של האנשים אשר מתמודדים עם בעיות התמכרות לסמים קלים, הם אנשים צעירים שנכנסים אל תהליך גמילה מקנאביס, בעיקר בגלל סיבות חברתיות. לחץ חברתי הוא גורם שמשנה מן הקצה אל הקצה את ההתמודדות של צעירים רבים עם חומרים ממכרים. אבל, כשיש הזדמנות לעצור ולחשוב על ההשלכות של ההחלטות שלכם – אפשר להבין מהן הדרכים המתאימות להתמודד עם האתגרים, ולאפשר לעצמכם להחלים בתנאים הכי טובים שיש. לשם כך, ההחלטות צריכות להתקבל במהירות, ואתם צריכים לתת למומחים את האחריות לבריאות שלכם כבר מהרגע הראשון לטיפול.

בעזרת ניסיון רב שנים, כמו גם טיפולים בטכניקות מתקדמות מאוד ועבודה אנושית ומקצועית, הצוות של מכון גמילה ויקטוריה רנסנס מצליח להביא את המטופלים במצב בריאותי תקין ויציב, בפרק זמן סביר. אנו עושים מאמצים רבים כדי להתאים את הטיפול לצרכים שלכם, מבלי לפגוע באיכות הטיפול. לפרטים נוספים ויצירת קשר: 1-800-205077.

הוספת מאמר לאתר?

    חברה לבניית אתרים חברה לבניית אתרים
    דילוג לתוכן