מרכז גמילה מסמים

התמכרות לסמים נחשבת לקשה מההתמכרויות ומצריכה מענה רב מערכתי שיוכל לספק טיפול ראוי לכל הצרכים הנפשיים, והפיזיים של המשתקמים מהתמכרות זו. וזאת מכוון שלאחר שימוש ממושך בסמים רוב האנשים מתפתחים סבילות לסם הממכר. ועל מנת להמשיך ליהנות מההשפעה המשכרת של הסם, נוצר צורך להגדיל את המינון בכל שימוש. על מנת לתת מענה ראוי לכל הגורמים הללו יש לפנות למומחים שיוכלו להנחות, ללוות ולייעץ במטרה להפטר מההרגל הלא רצוי באמצעות הליך גמילה יסודי ומקצועי. הליך שכזה ניתן למצוא רק במרכז לגמילה מסמים שמתמחה ביצירת האווירה האולטימטיבית להיתכנות הליך הגמילה ארוכה הן מסמים קלים והן מסמים קשים.

האם יש הבדל בין גמילה מסמים קשים לבין קלים?

כשמגיעים למרכז גמילה מסמים חשוב לדעת, כי ההליך וטיפול מגמילה מסמים קשים וסמים קלים עשויים להיות שונים. סמים קלים אלו בדרך כלל חומרים מהצומח כמו מריחואנה, קנאביס או חשיש. סמים קשים כוללים חומרים כמו הרואין, קוקאין, קטמין ועוד. מכוון שהגוף התרגל לצרוך סמים, חלק מטיפולים של גמילה מלווים בתסמיני גמילה פיזיים. לכן חוסר שימוש בו עלולה לגרום לאדם להרגיש מצוקות פיזיות רבות.

בשל כך יש לבצע את תהליך הגמילה בצורה הדרגתית בלווי צוות רפואי וטיפולי סביב השעון רק במרכז גמילה מסמים מקצועי. בנוסף, לתהליך הגמילה הפיזי יש גם הפן הרגשי שבו יש לחקור את הסיבה שבעקבותיה האדם החל לצרוך חומרים מסוכנים. רוב הפעמים הסיבה לצריכת סמים חזקים היא בשל חרדות ומצב נפשי ירוד, לכן כפועל יוצא מתהליך של גמילה מסמים, האדם יחווה חרדות רבות, והוא יזדקק לכלים כדי להתמודד עם זאת.

לגבי גמילה מסמים קלים, למרות שמדובר בצריכת חומרים מעודנים יותר, המצב הנפשי והרגשי לרוב מאוד דומה לשלבי גמילה מסמים קשים וגם שם נראה בריחה מהמציאות, חרדות ומצב נפשי לא יציב.

בין אם זה גמילה מסמים קשים או קלים האדם המכור צריך להתמודד עם קשיים ולכן רק במרכז גמילה מסמים ואלכוהול “רנסאנס – ויקטוריה” בישראל הוא יקבל את התמיכה הרגשית ואת הכלים להתמודדות וזאת בזכות הצוות המקצועי שלהם שמקפיד באופן אישי על רמה טיפולית גבוהה, על מנת שמטופלים יקבלו את צרכיהם באופן מלא. ליצירת קשר חייג עוד היום1-800-205-077 .

הוספת מאמר לאתר?

    חברה לבניית אתרים חברה לבניית אתרים
    דילוג לתוכן