הלוואה לפתיחת עסק חדש

בשנה האחרונה ישנה עליה באלו הבוחרים לפתוח עסק חדש. יש מספר סיבות לכך העיקריות שבהן, הצורך להיות עצמאי ולא להיות כבול למשכורת חודשית והשנייה להרוויח כסף בעמל כפיים כל אלו הן רק חלק מהסיבות הגורמות לרבים להקים עסק חדש. כאשר מנהלים חשיבה לעומק, מגלים כי תהליך הקמת עסק הוא לא פשוט כלל. השלב הראשוני בהקמת עסק חדש הוא מציאת מקורות המימון, ותכנון פיננסי. במידה ואין מקורות מימון נאותים ותוכנית כלכלית נכונה, העסק יקרוס עוד בשלבים הראשונים. לכן צריך לבדוק את כל האפשרויות העומדות לפניכם. במאמר זה נציג את התנאים שיש צורך לעמוד בהם, על מנת לקבל הלוואה לפתיחת עסק חדש ללא הון עצמי.

הקרן בערבות המדינה לעסקים קטנים ובינוניים

על מנת לעזור לעסקים קטנים לעמוד על רגליהם, ובכללם לאלו המעוניינים לפתוח עסק חדש, הקימה המדינה קרן המיועדת להענקת הלוואה לפתיחת עסק חדש וכן לעזור לעסקים שונים לעמוד על רגליהם מחדש. רבים משתמשים באופציה זו.

התנאים להגשת בקשה להלוואה לפתיחת עסק חדש

על מנת להגיש בקשה להלוואה לפתיחת עסק חדש יש צורך לעמוד בתנאים אלו רק חלק מהם:

  • חובה לפתוח חברה מורשת או עסק מורשה.
  • אם אתם מתכוונים להתחיל מקטן ומעוניינים תחילה להתחיל כעוסק פטור לא כדאי לכם לפנות להלוואה לפתיחת עסק חדש בערבות המדינה אלא כדאי לכם לפנות רק אם אתם רוצים להקים חברה מורשת או עסק מורשה.

הלוואה לפתיחת עסק חדש

הלוואה לפתיחת עסק חדש בערבות המדינה מתחילה מ 100,000 שקלים. אם אתם מעוניינים בהלוואה קטנה בסדר גודל של מ 30,000 -40,000 שקלים, חשוב לדעת כי לא כדאי לבקש הלוואה בערבות המדינה, אלא לפנות אל הבנק להלוואה מהירה.

דרישה לעמוד בתנאי הסף

חשוב מאד לשים לב שעומדים בתנאי הסף כמו לדוגמא שהעסק אינו עומד בפני פשיטת רגל או שאין לו חובות. מידע שלילי מהעבר יכול להשפיע. גם אם העסק כרגע אינו עומד בפני פשיטת רגל אך עמד בעבר חשוב מאד להתייעץ עם יועץ מומחה להלוואות, לפני הגשת הבקשה. חברת סל יועצים, מעסיקה יועצי הלוואות מומחים, פנו אליהם עוד היום לייעוץ.

הוספת מאמר לאתר?

    חברה לבניית אתרים חברה לבניית אתרים
    דילוג לתוכן