הטרדה מינית עורך דין

אחד התחומים הטעונים והמורכבים ביותר בעולם המשפט הישראלי זה ללא ספק תחום ההטרדה המינית. כמו כן, חשוב מאוד לזכור שיש צורך בייצוג של הטרדה מינית עורך דין  לנאשמים ולנפגעים באותה המידה, בדיוק מהסיבה הפשוטה שמדובר בתחום שרחוק מלהיות חד-משמעי, והגבולות כאן מאוד מטושטשים, ולמרו שקיימים לא מעט מקרים של תלונות שווא, יש לא מעט מקרים שבהם נפגעות ונפגעים זוכים ליחס לא נאות מצד החוק. על מנת שכל התהליכים יעברו באופן מכבד, תקין ומבלי להפליל או להשפיל אף אחד מהצדדים, חשוב להיעזר בשירותים של עורך דין מקצועי ומיומן למחיקת רישום פלילי בצפון בכל אחד מהמקרים.


החשיבות של הטרדה מינית עורך דין לשמירה על הזכויות נפגעים ומואשמים

הטרדה מינית עורך דין חשוב וחיוני עבור מקרים רבים. הנסיבות של הטרדה מינית אפשרית הןף

  • יחסי עבודה
  • קרובי משפחה
  • שירות בצבא
  • באינטרנט
  • לאחר מערכות יחסים.

ההגדרה של הטרדה מינית כוללת כל התנהלות לא תקינה ברמה המילולית או הפיזית, שליחה של תכנים מיניים, צילום של תכנים חשופים כנגד רצונו של האדם, הפצה של תכנים אלה. הטרדה מינית עשויה להתרחש גם במקומות לא רגילים, כגון משרד של רופא. הגנה על זכויות של מואשם הטרדה מינית עורך דין עשויה להפריך טענות שווא, להראות שהיה אישור של הצד השני לנקוט בהתנהגות מינית (באמצעות ההתכתבות או המסרונים שנשלחו, או שיחה שהוקלטה) ועוד.

עורך דין פלילי– ייצוג הולם לכל הצדדים

הייצוג של הצדדים השונים בתיקי הטרדה מינית עורך דין מאפשר לרדת לעומקו של העניין ולוודא שלא היו סיבות נוספות להגשת התלונות (לדוגמא – כאשר הצד המאשים לא קיבל קידום רצוי בעבודה ומעוניין להעניש על כך את הממונה עליו) וכו'. כמו כן, עורך דין פלילי בחיפה מהימן יכול מלכתחילה לתת חיזוי מדויק לגבי השתלשלות העניינים העתידית ולהמליץ האם כדאי להמשיך עם תהליך האישום או לא. עורך דין פלילי מספק את הליווי, הייעוץ והניהו הטוב והמקצועי ביותר של נושאי הטרדה מינית בסביבות השונות ודואג לספק את התמיכה הנפשית הנדרשת לכל אחד מהצדדים על מנת להגיע להסדרים ההוגנים והרצויים עבור המיוצג בכל תיק ותיק.

הוספת מאמר לאתר?

    חברה לבניית אתרים חברה לבניית אתרים
    דילוג לתוכן