בלוגרים – דרכים לחסוך כסף

בלוגרים, בעלי אתרים, חברות בניית אתרים ועוד, עובדים דרך האינטרנט ומרוויחים כסף מידי חודש. הרווחים תלויים באופן עבודתם – יכולים לנוע בין עשרות למאות אלפים בחודש. להלן עשר עובדות ודרכים בזכותם בלוגרים מרוויחים וחוסכים כסף מאשר אנשי עסקים אחרים:

בלוגרים – דרכים לחסוך כסף

1.      שכר הדירה הנמוך בעולם

בלוגרים עושים כסף. למרות שלעיתים זה נשמע כסף מפחיד ולא סביר, אבל זו עובדה נכונה שמתקבלת גם בזכות שבלוגרים משלמים את שכר הדירה הזול בעולם.

בלוגרים יכולים להרוויח סכום זהה לבעלי חנויות ועסקים, רק ללא הלחץ הנתון עקב שכר דירה גבוה, עבודה והעסקת מספר עובדים נוספים (מה שלעיתים משפיע קשות על המעסיק). לעומתם, בלוגרים עובדים עצמאית, ובעזרת חברת אחסון אתרים נכונה – יכולים להיות בעלי מספר אתרים ולשלם עמלה המוערכת במספר בודד של דולרים כל חודש. נוסף, העמלה פטורה ממס (לפי תנאי אחסנת האתרים של אותה מדינה).

2.      חידוש שנתי של שם דומיין

שם דומיין, שם תחום, הוא השם המייצג את אתר האינטרנט ברחבי הרשת, והוא בא לידי ביטוי בכתובת האתר.

בחירת שם דומיין לאתר החברה מבטיח שלא יהיה שימוש דומה בשם אצל אנשים אחרים, מקנה לחברה זכות יוצרים על השם. לכן, מידי שנה צריך לשלם גם כ-10$ על שם הדומיין.

מומלץ להשתמש כל הזמן באותו השם, למרות שניתן להחליפו ולשנותו כל שנה, כך לאחר שהאתר מוכר ומצליח, ישנה תחרות והצעות יקרות על הזכות לשם דומיין זה. לדוגמא: שימוש חוזר בשם של חברה עסקית כלשהי, עד שבעל עסק מבקש לקנות את שם הדומיין ב-400$, כאשר בפועל הבלוגר שילם רק 10$ על אחזקת השם.

3.     הוצאות נסיעה

בלוגרים עובדים מהבית, דרך המחשב. לכן אין להם הוצאות נסיעה למקום העבודה. בכל זאת, לעיתים של כנסים של בלוגרים שמומלץ להשתתף בהם כדי להשיג קשרים עם בלוגרים אחרים או לשמוע על פיתוחים חדשים.

נוסף, בתור בלוגר אדם חייב להבין ולהיות בעל ניסיון על מה שכותב, בין אם על מוצרים מסוימים, מסעדות או אתרי ביקור. לכן צריך לנסוע, לפגוש את האתרים ולקנות את המוצרים. אך זאת השקעה לטווח הארוך, שאז האמינות בבלוגר גבוהה יותר.

4.      מוצרים

בתור בלוגר מצליח, לעיתים מקבלים מתנות, מוצרים שונים ותוכנות ייחודיות בחינם. כדי שהבלוג יכתוב עליהם באתר שלו.

מוצרים שכן נרכשים אישית, ניתן (במדינות מסוימות, מומלץ להיוועץ עם רואה חשבון) לטעון שהם הוצאה עסקית – שהרי בקניית המוצר בודקים אותו וכותבים עליו בבלוג. כמובן שצריך לשמור את הקבלה ואפילו את קבלות הדלק על הנסיעה.

5.      משרד ביתי

כאשר הבלוגר עובד מהבית, או אדם מקצועי המתעסק בקידום אתר, בניית אתר, עיצוב אתרים וכדו' –  המשרד שלו כלול בתוך הבית. לכן, (שוב, לא בכל המדינות) ניתן לטעון שחלק מסוים מהבית, חדר העבודה הוא משרד העבודה שלכם, כך ניתן לתבוע דמי שכירות או תשלומי משכנתא, לחסוך בהוצאות חשמל וכן הלאה.

ישנם עוד הוצאות רבות שבעלי פטור ממס. מומלץ לשבת עם בעל מקצוע ולעבור על רשימת הדברים. גם הוצאות שאינם גדולות במיוחד – פטירה ממס מהוצאות רבות בסופו של חודש מעניקה הנחה משמעותית.

הוספת מאמר לאתר?

    חברה לבניית אתרים חברה לבניית אתרים
    דילוג לתוכן