איך לרכוש נכס ולעשות זאת נכון?

רכישת נכס נדל"ני גם למגורים ולא למטרת פתיחת עסק היא עניין מורכב שמחייב זהירות והתנהלות נכונה, מבלי להיכשל בעריכת חוזה מקפח או בפשרה על הזכויות והאינטרסים שלכם. בכל הקשור לנדל"ן חשוב גם לדעת שיש ענייני מיסוי ומחויבויות לרשויות, כמו גם רישום נכון של הבעלות של הנכס ובירור מלכתחילה מיהם הבעלים החוקיים שמותר להם למכור לכם, ולכן חשוב להיעזר בשירותיו המקצועיים של עורך דין לקניית דירה בלבד, שמתמחה בכך ומכיר היטב את כל מה שצריך לדעת לפני שחותמים על חוזה ומשלמים אפילו שקל אחד. אתם לא רוצים לדעת ששמתם את כספכם על קרן הצבי והדירה לא תעבור לבעלותכם בגלל מתחזים ונוכלים, ואתם לא רוצים לקנות חתול בשק מבלי לדעת כלל מהן הבעיות של הנכס והדירה שאתם רוצים לקנות. משום כך רק התייעצות עם עורכי דין מומחים בתחום זה, מקניית דירה ועד השקעה בעסקת נדל"ן כלשהי, יכולה להוביל אתכם לחתימת חוזה לדירה שבאמת תהיה שלכם בלי בעיות. משרד עורכי דין CBS-Law עוסק בתחום זה כבר שנים רבות ומלווה קונים ומוכרים בכל סוגי העסקאות בנדל"ן, כדי לשמור על הזכויות והאינטרסים שלהם.

כל אדמה היא פוטנציאל לרווח

ישראל נהנית מפריחה בהשקעות בנדל"ן וגידול ניכר במספר עסקאות המקרקעין שמתקיימות בה מדי יום, וזה דורש ידע מקצועי בליווי העסקאות. קרקעות רבות מופשרות לבנייה בכל רחבי המדינה ובעיקר בדרום. אם אתם מתכוונים להשקיע במקום מסוים שבו אתם רוצים לקנות קרקע לשימוש מסחרי או למגורים ולהצטרף למגמה, הדבר הראשון שחייבים לעשות הוא לקחת את כל הנתונים להתייעצות ובדיקה של עורך דין מקרקעין בבאר שבע. מגמת ההתרחבות של העיר ומשיכת אוכלוסייה למרכזי הייטק ותעשייה מתוחכמת פותחות הזדמנויות חדשות, אבל חשוב מאוד לעשות זאת נכון בגלל ריבוי ההונאות. יש לבדוק את הרישום של הקרקע, היתכנות למתן היתרי בנייה ואת ההגבלות הקיימות מבחינת תכניות אדריכליות מתאימות ראשית כל.

בדיקת היתרים ותקנות בנייה

לכל אזור בארץ יש תקנות בנייה והגבלות מסוימות שנובעות מהתב"ע המקומית ובגלל כוונות הרשות המקומית, ההיתרים וההתנגדויות לכל פיתוח. כמו כן, חשוב לבדוק בעזרת עורך דין מקרקעין שמדובר בכלל בקרקע שמותר לבנות עליה והרשות המקומית מוכנה לפתח ולא למנוע מכם לבצע את המיזם. כדי להיות בטוחים שאתם משקיעים בעסקת מקרקעין בטוחה ומבטיחה, חשוב להיעזר בליווי של עורך דין בתחום זה שגם מכיר את האזור, כמו משרד עורכי דין CBS-Law. רק כך תוכלו להבטיח שאתם משקיעים בעסקה כדאית ומומלצת.

הוספת מאמר לאתר?

    חברה לבניית אתרים חברה לבניית אתרים
    דילוג לתוכן