איך לסגנן את חיי המין?

בחדרי חדרים, בחדר האינטימי שלכם אתם עוסקים בפעילות מינית כבר שנים, פעילות מינית שגרתית ולא מחדשת, לעתים אף משעממת, הרי כמעט בכל תחום שהוא יש צורך בחידוש מדי פעם, כדי לרענן, כדי לשמור על הגחלת, כדי להוסיף עניין, חדר המיטות אינו שונה, גם בנושא הזה אם לא תגוונו ותחדשו, אז הדלת תפתח לשעמום לרגיל, במקום זה פתחו את הדלת לגיוון, להתנסויות, לחדשנות, איך עושים זאת? עם צעצועי מין והיום האפשרויות לאביזרי מין הן בלתי מוגבלות, מודרניות עם טכנולוגיה ודיוק שמביא את המשתמשים לשיאים מיניים שאין שני להם.

איך לסגנן את חיי המין?

להלן מספר צעצועי מין שאולי תרצו להתנסות בהם:

דילדו – אחד ממוצרי מין המוכרים והנמכרים ביותר המיועדים לנשים ולגברים כאחד, למרות שיותר פופולריים בקרב נשים, מבחינת גברים אז כמובן שמבוקש בקהילה הגאה, אבל רק, יותר ויותר מגלים גברים הטרוסקסואלים את העובדה שחדירה אנאלית יכולה להביא את הגבר לריגוש מיני עוצמתי תודות לנקודת הג'י הגברית, היא נקודת הפי.

דילדו הוא מתקן מאורך בדרך כלל דמוי איבר מין גברי עם בסיס ואקום, ניתן להשתמש בו כיחידה בודדת ואף מחובר לסטרפ-און, היום בדרך כלל עשוי מסיליקון ומומלץ להשתמש בו עם חומר סיכה. חברה ידועה של דילדואים היא NMC, או Fun Factory ועוד.

ויברטורים – כל אם ובתה בישראל ובעולם בכלל מכירות את המכשיר המספק והאהוב, הויברטור. הויברטור כשמו כן הוא בעל יכולת רטט. כיום עקב היכולת הטכנולוגית המודרנית ישנם ויברטורים בגדלים שונים, קומפקטיים שתוכלי לשים בתיק, ויברטור ענק, בצבעים שונים וכן הלאה, אבל הכי חשוב כאלה המספקים אותך מינית ע״י גירוי הנקודות הרגישות שלך.

ביצים סיניות – ההיסטוריה של הביצים הסיניות עתיקת יומין אך עדיין הן משמשות אותנו עד היום, כמובן שהן ישתדרגו והיום ניתן למצוא ביצים סיניות בעלות שני כדורים עם משקלים שונים וחוט עדין כדי שיהיה נוח להוציא אותן מהישבן או מואגינה.

את הביצים הסיניות מחדירים לאיבר המין הנשי או לפי הטבעת, מטרתם לחזק את שרירי רצפת האגן וכך יהיה ניתן לשלוט על שרירי השפתיים בכך שתוכלו לכווץ ולשחרר כרצונכן, כמו כן כאשר בתוך הגוף שלכן ואתן נעות, עומדות, יושבות, הביצים גורמות לגירוי מיני.

רוקט פוקט – ויברטור קומפקטי,יעיל וחדשני אשר ניתן לקחת אותו לכל מקום, בתיק ואפילו ישנם כאלו המגיעים על שרשרת. המתקן מגיע עם ראשים מתחלפים ומציע רמות שונות של רטט לרגישויות שונות. רוקט פוקט הפך להיות לפופולרי ומבוקש בכל מה שקשור לעולם המין.

סיכום

אביזרי מין נועדו כדי לגרום לנו הנאה ולהכניס ריגוש מיני לחיים שלנו ולחדר המיטות, ישנן צעצועי מין רבים ומגוונים, המוצרים הללו מאוד מבוקשים לכן יש הרבה חיקויים, חשוב לרכוש את המוצרים בחנות רשמית ולא באיזה דוכן בשוק.

חנות האונליין סקס-פלאנט המציעה את המגוון הגדול בארץ לצעצועי סקס לגבר ולאישה, מוצרים איכותיים המיוצרים במפעלים נבחרים, החנות מציעה שירות לקוחות וממשק הזמנה יעיל וידידותי. אל תתפשרו על האיכות, מדובר בגוף שלכם.

הוספת מאמר לאתר?

    חברה לבניית אתרים חברה לבניית אתרים
    דילוג לתוכן