אטרקציות למסיבת רווקות

מסיבת רווקות מוצלחת היא כזו שיש בה אווירה טובה, מצב רוח טוב של כולן, אוכל טעים ומגוון, אלכוהול משובח וכמובן אטרקציה למסיבת רווקות שווה במיוחד. האטרקציה במסיבה מהווה לעיתים את הלב של כל המסיבה, במיוחד אם מדובר על מסיבת רווקות קטנה ואינטימית עם מספר מצומצם של משתתפות.

אטרקציות למסיבת רווקות נועדו כדי להכניס עניין וכיף למסיבה, ולכן חשוב לבחור את האטרקציה הטובה והמתאימה ביותר לאופי ולקונספט של המסיבה. נהוג בדרך כלל להתייעץ עם כלל המשתתפות המוזמנות למסיבה בנוגע לסוג האטרקציה שבוחרים, אך כדאי לקחת בחשבון דווקא את ההעדפה האישית של הכלה לעתיד שלכבודה נערכת המסיבה. מתוך היצע האטרקציות המתאימות ביותר למסיבות רווקות, ריכזנו כמה בולטות ופופולריות במיוחד.

סדנת קוקטיילים

בכל מסיבת רווקות ישנם כמה דברים הכרחיים שחשוב שיהיו כמו מוזיקה מקפיצה, עדכנית ושמחה, אוכל טעים הכולל מבחר מנות, קישוטים ואקססוריז מדליקים וכמובן אלכוהול משובח. אם כבר יש אלכוהול במסיבה, כדאי להפוך את המסיבה למעניינת ומהנה יותר עם סדנת קוקטיילים צבעונית. הסדנה תועבר באמצעות מפעיל מקצועי בתחום המשקאות, שילמד את כולן על טיבו של כל משקה אלכוהולי מוכר, וכמובן כיצד כדאי ומומלץ לערבב משקאות מסוגים שונים כדי ליצור קוקטייל מתוק ומשכר. הסדנה תכלול גם המון משחקים מגבשים בין כל המשתתפות במסיבה, כך שהקרח יישבר בין כולן למרות חוסר ההיכרות המקדים של כל אחת ואחת.

סטנד אפ ומשחקי אלתורים

אטרקציה למסיבת רווקות שתוסיף הרבה צחוק וכיף למסיבה, היא מופע סטנד אפ מפיל מצחוק שתועבר על ידי סטנדאפיסט משעשע במיוחד. הסטנדאפיסט יגיע למסיבה עם חומרים מוכנים ובדיחות מתאימות שמדברות על הכלה לעתיד, כך שכל הערב המצחיק יהיה סביבה ובהשראתה. מומלץ לבחור סטנדאפיסט שיעביר מופע בידור משעשע וגם ינחה כמה משחקי אימפרוביזציה מצחיקים, שיוסיפו צחוק ומצב רוח לכולן.

משחקי אימפרוביזציה הם משחקי אלתורים שאינם מוכנים וידועים מראש, ולכן הם כל כך מצחיקים ומהנים. באמצעות המשחקים הבנות במסיבה יוכלו לעבוד ולשחק יחד תוך שיתוף פעולה, להיפתח ולהשתחרר מעט אחת כלפי השנייה ולחוות יחד מסיבה מדליקה ובלתי נשכחת.

ספא מפנק

לכלה שמעוניינת במסיבת רווקות רגועה בקצב נמוך, מומלץ לבחור אטרקציה מרגיעה ומפנקת במיוחד של ספא חלומי ואיכותי. ניתן לבחור בין מפעילי ספא שיגיעו עד אליכם למיקום המסיבה עם כל הציוד הדרוש כמו מיטות מסאז', שמנים ארומטיים, נרות ריחניים, מגבות וחלוקי ספא מלטפים ועוד. או מצד שני להעדיף לחגוג את המסיבה במיקום מיוחד שמציע ספא מפנק עם מגוון טיפולים ופינוקים נוספים כמו ג'קוזי מחומם, סאונה יבשה ורטובה, בריכות טיפוליות ועוד.

סדנת בישול

אטרקציה פופולרית במיוחד במסיבות רווקות היא סדנת בישול או אפייה מעשית וטעימה. סדנה זו מתאימה לבנות שאוהבות להתעסק בזמנן הפנוי בהכנת מאכלים ומנות טעימות במטבח, על כן כדאי לוודא מראש כי כל הבנות מתחברות לקונספט של אטרקציה זו.

היתרון של סדנת בישול במסיבה היא למידה של טיפים מועילים ושימושיים מעולם המטבח, אך גם אפשרות להכנת מנות טעימות וטריות שיוגשו במהלך המסיבה עצמה.

עוד הפעלות ואטרקציות תמצאו בפורטל קרמל – לחצו כאן לכניסה.

הוספת מאמר לאתר?

    חברה לבניית אתרים חברה לבניית אתרים
    דילוג לתוכן